Monday 31 December 2012

Cabutan Bertuah & Aku

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah...pada khamis lepas, aku attend 1 seminar keusahawanan yg sememangnya bez! Seminar free, makanan free, dpt sijil plak tuh! ohh..siapa yg nk bg cmtu..so, bila time ngah stdy nie la maase2 utk dpt kan banyak perkara secara free.. Yela..student..mane ade bnyk duit..(terutama aku..hukhuk!!) hehehe..daaannn..masa ngah seminar tu berlangsung, dr pg sampai petang, tetibe ada 1 box yg isi nya bnyk kertas lipat2 berwarna kuning, dipaskan pd aku..ohh..cabutan bertuah le nie..dan, kalau nk cite psl CABUTAN BERTUAH & AKU nie, mmg TERLALU SUKAR utk jd yg bertuah utk dipilih..utk nombor nya dipanggil, dan pergi ke depan amik hadiah! mmg bukan aku org nya..hahaha...dr zman sek sampai skrg nie, aku selalu fed up kalau bab cabut2 an bertuah nie..Then, aku amik dua kertas a.k.a dua nombor..org lain amik satu jer..aku g amik dua..=,='' kihkih..kot2 la bertuah! aku tgk, ahakz!! cantik nye nombor! dpt nombor 1 dan 44..okeyh la tu..hrp kan ade le tuah nya nnty..Sahabat aku, Syesye dpt nombor 27..dan diba no 28..First round aq sipi2 jer nk dpt..mane x nye..nombor yg dipanggil berderet, tp lgsung x kena nombor aq!! 45, 46, dan 47..what the???? hahaha..frust aq! so aq anggp je la yg aku mmg x de luck lgsg nk dpt..tp x pe, aku tetap simpan dua2 no tu..Then, round two plak..mmg kali nie aku berharap cgt2 kot..sbb nie yg last..dah x de da lps nie..selang tiga or lima no dipanggil, tibe2...NOMBOR 44!! yeaaahhhh!!!! aku dgn excited nye bgn, senyum memanjang smpai ke telinga! hahaha..dpt jugak!! Taaapppiiii....belum habis lagi tuah aku hari tu..kihkih..belum sempat aku duduk, tibe2..NOMBOR 1..ahhh...kena lagi nombor aku!! Alhamdulillah cgt2..! (cam dpt award jerrr =,='') kihkih..maka, aku pun terhegeh2, letak hadiah td, then turun balik..hihihi..nie la hadiah yg aku dpt..
dua buah buku..satu cawan smiley yg tecik2 comel, dan satu tempat letak ape ntah tu..hihi..tahniah jugak pd diba yg akhirnya pun dpt jugak cabutan bertuah..die dapat tabung ngn beg kertas yg comel..Syesye?? hehehe...aku hadiah kan cawan tuk die..caakkk!!! hihihi..
terasa bagai ini lah kali pertama aku beegitu bertuah utk dipanggil nombor nya..CABUTAN BERTUAH & AKU..Adakah lepas nie aku bertuah lagi seperti ini??? ohhh...

No comments:

Post a Comment