Sunday 30 December 2012

Idea ada, tapi dah tak de..??

Perkara2 cmni la yg selalu jd kt aku..bila ngah off, hati membuak2 nk sign in, update blog bagai..tp bila dah in, nak taip, tetiba stuck cm ada satu wayar yg sememang nya akan putus bila aku nk update..pastu, dtg pulak virus malas aku..memang kalau digabungkan, sign out terus la jwb nye!! last2 x update pape lgsung...oohhh...(camne blog ko nak fofulerr salima oi, kalau cmni selalu..) APTB! hoh!! nk wt cmne ek?? x kan la nga ada idea tu, dan2 plak nk on lappy, cucuk broadband yg dah cm siput, pastu terus update?? gune phone?? hahahaha...lum ade rezeki agy kot nk pakai phone touch2 gitu..hukhuk!! pape pun, azam aku utk 2013 nie, aku nk ade gadjet yg sememangnya aku idam kan..hahaha..I Tab, I Phone, dan camera Di Es El Arrrr (DSLR)..dan mcm2 agy..hahaha.. nk jadi hantu gadjet..hantu gadjet pun, bnyk kot duit nk kena ada! kihkih..In Shaa Allah..kalau ade rezeki, ada la..tapi, ku kan tetap usaha utk ade duit banyak2, dan beli ape sahaja yg aku igin kan..hihihi...Peace No War..>___<

No comments:

Post a Comment